05:39 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروهای برقی

فاکسکان به اندروید خودروهای برقی تبدیل می‌شود
نماد برتر- شرکت تایوانی فاکسکان که تولیدکننده گوشیهای آیفون اپل است، پلتفرمی را جهت کمک به شرکتهای خودروسازی برای ساخت خودروهای برقی عرضه کرده است.
پوشاندن کامیون با صفحات خورشیدی برای تعیین میزان صرفه جویی در سوخت
نماد برتر- شرکت "اسکانیا"(Scania) در حال آزمایش یک کامیون خورشیدی مجهز به صفحات بزرگ فتوولتائیک با وسعت 140 متر مربع است تا ببیند تا چه میزان می‌تواند در مصرف سوخت صرفه جویی کند.
تغییر پیش بینی اوپک از زمان پیک تقاضا برای نفت
نماد برتر- اوپک در گزارش "دورنمای نفت جهان ۲۰۲۰" پیش بینی کرد که تقاضای جهانی برای نفت در اواخر دهه ۲۰۳۰ به پیک (اوج) خود برسد و پس از آن رو به کاهش برود.
فروش بی.ام.و بیشتر شد
نماد برتر- در سه ماهه سوم امسال فروش بی ام و ۸.۶ درصد افزایش یافت.
ساخت پالایشگاه‌های جدید غیرضروری در چین
نماد برتر- چین در حال ایجاد ۱.۴ میلیون بشکه در روز ظرفیت جدید پالایش نفت است که ساخت آن تا پنج سال دیگر همزمان با پیک تقاضا برای سوخت در این کشور تکمیل خواهد شد.
تولید نفت آمریکا به پیک رسیده است
نماد برتر-حدود دو سوم از مدیران شرکتهای انرژی آمریکایی در نظرسنجی بانک فدرال رزرو دالاس بر این باور بودند که تولید نفت آمریکا به پیک رسیده است.
سه غول نفتی پرچمدار در حوزه تجدیدپذیرها
نماد برتر- غولهای نفتی اغلب به خود زحمت نداده اند در تلاشها پیرامون انرژی پاک وجهه ای کسب کنند و تاکنون تلاش چندانی نکرده اند تا اذهان عمومی را متقاعد کنند که به سوی سبزتر شدن پیش می روند.
ورود ۱۸۰۰ مرسدس بنز برقی به ناوگان آمازون
نماد برتر- شرکت آمازون در راستای کاهش آلایندگی کسب و کار خود تا سال ۲۰۴۰ تعداد ۱۸۰۰ دستگاه ون برقی برای ناوگان تحویل کالای اروپایی خود به شرکت مرسدس بنز سفارش داد.
 نقشه راه تولید خودروی برقی با بهره‌مندی از ظرفیت مپنا تکمیل می‌شود
نماد برتر- مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و گروه صنعتی مپنا، در نشست مشترکی، به بررسی زمینه‌های همکاری در حوزه تولید خودروی برقی پرداختند.
پازل تولید خودروی برقی ایران‌خودرو تکمیل می‌شود
نماد برتر- مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به تصویب نقشه راه تولید خودروی برقی در ایران‌خودرو و ظرفیت‌های موجود گروه صنعتی مپنا، اعلام کرد که می‌توان باهمکاری دو مجموعه، این نقشه راه را دنبال و تکمیل کرد.
توسعه خودروسازی از طریق چینی ها تنها راه ممکن
نماد برتر- اگرچه میزان تولید خودرو در چین طی سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ همواره روندی نزولی را طی کرده اما این کشور در سال ۲۰۱۹ با تولیدی بالغ بر ۲۵ میلیون دستگاه خودرو سواری و تجاری همچنان بزرگترین تولید کننده انواع خودرو در جهان محسوب می شوند. خودروسازی در چین از دههٔ ۱۹۹۰ با شیبی فزاینده توسعه یافت بطوریکه در سال ۱۹۹۲ تولید خودرو در این کشور برای نخستین بار از مرز یک میلیون دستگاه در سال گذشت. این روند همچنان ادامه یافت و تا سال ۲۰۰۰ سالانه بیش از دو میلیون خودرو در چین تولید شد.
خودروهای برقی عامل رونق قیمت فلزات
نماد برتر- ابرهای تیره ای که بازار فلزات مورد استفاده در نسل آینده خودروها را فراگرفته بود، در حال کنار رفتن هستند.
چرا نفت هرگز روی ۱۰۰ دلار را نخواهد دید؟
نماد برتر- پیش بینی اخیر بانک جی پی مورگان درباره احتمال صعود قیمت نفت به ۱۹۰ دلار بحثی را درباره سطح قیمت نفت در صورت کمبود عرضه در بازار برانگیخته است.
امیدواری جنرال موتورز به سودآوری خودروهای پاک
نماد برتر- مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی جنرال موتورز در خصوص بهبود تقاضا در بازارهای فروش خودروهای برقی در ایالات متحده و چین ابراز امیدواری کرد.
بازار خودروهای برقی در چین هنوز جان نگرفته است
نماد برتر- میزان خودروهای برقی در بازار چین در ماه گذشته میلادی ۸۲ هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳.۵ درصد کاهش داشته است.